اخبار و مقالات کمپ سفر

امکانات کوله پشتی Deuter Aircontact Pro

امکانات کوله پشتی Deuter Aircontact Pro

امکانات کوله پشتی Deuter Aircontact Pro

کمپانی دیوتر Deuter Sport در سال 1898 توسط آقای هانس دیوتر در کشور آلمان تأسیس گردید. در ابتدای فعالیت ، کمپانی دیوتر به تولید کیسه های پستی اقدام نمود و سپس در سال 1905 تولیدات دیوتر به مرحله تولید پارچه برای اتومبیل و زین اسب گسترش یافت. در سال 1910 ، تقاضای زیادی برای محصولات ارتش وجود داشت که کمپانی Deuter Sport در این سال آغاز به تولید کیف های دستی ، کوله پشتی ، کمربند و چادر برای ارتش کرد.

دیوتر در سال 1919 ، پا به عرصه تولید لوازم ورزشی و سفر نمود و فعالیت خود را با تولید چمدان ، کوله پشتی ، چادر و سایبان ادامه داد. این کمپانی قدیمی امروزه یکی از بزرگترین و محبوب ترین کمپانی ها در زمینه تولید لوازم کوهنوردی و سفر بشمار رفته و به دلیل کیفیت بالای محصولات و استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات ، طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد.

در ویدیویی که در این مقاله قرار داده شده ، امکانات کوله پشتی Deuter Aircontact Pro به صورت کامل معرفی شده است و علاقه مندانی که قصد خرید کوله پشتی های سری ایرکانتکت کمپانی دیوتر را دارند و با امکانات آن آشنا نیستند میتوانند قبل از خرید با ویژگی ها و قابلیت های آن کاملا آشنا شوند.

همچنین مشاهده این ویدیو برای کوهنوردانی که از این سری کوله پشتی استفاده مینمایند اما از تمام امکانات کوله پشتی خود مطلع نیستند نیز بسیار مناسب میباشد.

بیشتر بدانید: اگه میخوای بدونی برای کوهنوردی و طبیعت گردی چه کوله پشتی ای مناسبت هست، حتما مقاله انتخاب کوله پشتی کوهنوردی مناسب رو بخون.

جهت مشاهده و خرید انواع کوله پشتی های کوهنوردی به دسته بندی کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *