فروشگاه لوازم کوهنوردی و کمپینگ کمـپ سفر

پاسخگویی تلفنی 10 الی 20

09127197945 | 02128429907

پاسخگویی تلفنی 10 الی 20
09127197945 | 02128429907

فروشگاه لوازم کوهنوردی و کمپینگ کمـپ سفر

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی کمپ سفر

قوانین و مقررات در فروشگاه کمپ سفر

تمامی اصول خرید و فروش و کلیات کار فروشگاه اینترنتی کمپ سفر مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک میباشد.

ساعت کاری فروشگاه اینترنتی کمپ سفر :

ساعت کاری و زمان پاسخگویی و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی کمپ سفر شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 صبح الی 20 بعد از ظهر به استثنای ایام تعطیلات رسمی میباشد اما امکان ثبت سفارش در تمامی روزهای سال در 24 ساعت شبانه روز برای تمامی مشتریان عزیز وجود داد.

کد سفارش و پیگیری :

تمامی ثبت سفارشات از طریق کد سفارش که در مرحله پایانی به مشتری داده میشود قابل پیگیری بوده و یک فاکتور خرید نیز به ایمیل مشتریان ارسال میگردد.

سفارش محصولات مشابه:

دوستانی که جهت سفارش محصولاتی که در داخل سایت موجود نبوده و یا قصد سفارش محصولات مشابه را دارند ، درصورتی که امکان فراهم نمودن محصول وجود داشت ، میبایست پس از هماهنگی 30 درصد مبلغ محصول را واریز نموده تا در زمان مشخص شده محصول مورد نظر ارسال گردد.

ارتباطات الکترونیکی :

از آنجایی که کمپ سفر یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین میباشد ، زمانی که مشتری از طریق سایت محصول مورد نظر را ثبت سفارش و خرید مینماید ، تمامی این ازتباطات به صورت الکترونیکی انجام شده و در صورتی که تمامی این مراحل با رعایت کلیه اصول و رویه ‏‌ها باشد ، مشتری موافقت نموده که فروشگاه اینترنتی کمپ سفر از طریق راه های ارتباطی الکترونکی نظیر پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی دیگر به درخواست مشتری پاسخ دهد و در نتیجه تمامی اطلاعات نظیر آدرس ایمیل و تلفن‌های تماسی که مشتری در پروفایل خود و در زمان سفارش ثبت مینماید ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری بوده و تمام مکاتبات و پاسخ‌ ها تنها از طریق آنها انجام میشود.

قوانین مرجوعیت کالا:

تمام محصولات و کالاهای ثبت سفارش شده پس از تایید کامل مشتری و تست سلامت کالا در فروشگاه ، برای مشتریان ارسال میگردد ، از آنجایی که اطلاعات محصولات در سایت به صورت کامل و با حساسیت و مطابق با اطلاعات کمپانی های تولید کننده نوشته شده و همچنین عکس های دقیق و کامل از محصول نیز در سایت قرار داده شده است ، برگشت و مرجوعیت کالا تنها در زمانی مقدور میباشد که کالا یا از نظر ظاهری و فیزیکی دارای مشکل باشد یا با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد.

در صورتی که مغایرت بدون باز نمودن بسته بندی مشخص باشد مشتری میبایست در همان روز و پس از رویت کالا از طریق شماره تماس به فروشگاه کمپ سفر اطلاع دهد و در صورتی که مغایرت تنها با باز نمودن بسته بندی مشخص میگردد ، میباست کالا در همان جعبه اورجینال و شرایط اولیه خود قرار گیرد و هیچگونه آسیبی به جعبه اورجینال و متعلاقات کالا ، برچسب ها ، لیبل ها ، سریال و شناسه ، دفترچه و … وارد نشده باشد. همچنین برای ماگ ها و فلاسک های استنلی میبایست مهر کمپ سفر انتهای فلاسک و ماگ بر روی بدنه وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که اعلام مغایرت و یا مشکل فیزیکی کالا به هر دلیل به زمان های دیگر و روز های بعد موکول شود و لیبل یا برچسب های کالا آسیب دیده و از حالت اولیه خارج شده باشند ، فروشگاه کمپ سفر هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوع و یا تعویض نمودن کالا نخواهد داشت.

قوانین تعویض کالا ( صرفا برای گروه پوشاک ):

تعویض کالا تنها برای گروه پوشاک ( مانند کاپشن ، بادگیر ، شلوار و کفش  ) قابل انجام میباشد ، در تمامی محصولات سایز بندی گروه پوشاک ، راهنمای انتخاب سایز دقیق وجود دارد ، با این حال در صورتی که پوشاک مورد نظر از نظر سایز مناسب خریدار نباشد تعویض تنها یکبار و در صورتی انجام میشود که سایز پوشاک مورد تعویض در انبار کمپ سفر موجود باشد ، هزینه حمل و نقل ( رفت و برگشت کالا ) نیز بر عهده مشتری است ، از این رو لطفا در انتخاب سایز پوشاک مورد نظر دقت کافی را لحاظ فرمایید.

جهت تعویض کالا مشتری میبایست در همان روز و پس از دریافت کالا از طریق شماره تماس به فروشگاه کمپ سفر اطلاع دهد ، کالا میباست در همان بسته بندی یا جعبه اورجینال و شرایط اولیه خود قرار گیرد و هیچگونه آسیبی به جعبه اورجینال و متعلاقات کالا وارد نشده باشد.

درخواست تعویض سایز تنها زمانی مورد قبول میباشد که درخواست در همان روز تحویل کالا انجام شود و کفش و یا البسه فقط تست شده و در وضعیت اولیه خود باشند و هیچگونه آثار استفاده مانند رنگ پریدگی ، کثیفی و لکه و یا بوی ادکلن و عرق بدن وجود نداشته باشد در غیر اینصورت فروشگاه کمپ سفر هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوع و یا تعویض نمودن کالا نخواهد داشت.

روش های ارسال کالا از طرف مشتری :

مشتری میباست قبل از هرگونه ارسال کالا از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم اعم از درخواست ارسال و روش ارسال اقدام به ارسال کالا نمایند ، قابل ذکر است در صورت عدم هماهنگی های لازم و ارسال کالا ، درخواست به هیچ عنوان پیگیری نمیگردد و مسئولیت عواقب آن بر عهده خریدار است.

در صورتی که مغایرت به تایید کارشناس فروشگاه کمپ سفر برسد ( با ارائه مدرک و کد رهگیری ارسال از طرف مشتری) هزینه ارسال برای مشتری واریز میگردد ، شایان به ذکر است در صورت تایید نشدن مغایرت هزینه ارسال کالا با مشتری خواهد بود.

در صورتی که مشتری ساکن شهر تهران باشد جهت تحویل کالا توسط پیک میبایست با فروشگاه کمپ سفر هماهنگی های لازم انجام گردد.

ضمانت اصالت کالا :

کمپ سفر در حوزه فروش لوازم کوهنوردی بر روی اکثر برند های معتبر اروپایی و آمریکایی نظیر دیوتر ، استنلی ، میلت ، جولبو ، پتزل ، آسپری ، بلک دیاموند ، گریول ، هاسکی ، کووآ ، ترانجیا ، سول ، مسترز ، گریگوری ، لوآلپاین ، پریموس ، ادلراید ، ال ای دی لنسر ، بئال و …  فعالیت نموده و ضمانت اصالت کالا بر روی تمامی این برند ها را دارا میباشد.

گارانتی محصولات : 

مشتریان گرامی توجه نمایند به دلیل اینکه کمپ سفر تنها یک فروشگاه ارائه کننده محصولات بوده و نماینده هیچ یک از برندها نمیباشد و بسیاری از برندها نظیر برند استنلی STANLEY در ایران نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارند،  به همین دلیل هیچ کدام از محصولات شامل گارانتی نمیباشند ، تمام اطلاعات درج شده در سایت کمپ سفر ، استخراج شده از سایت کمپانی های مربوطه بوده که در سایت کمپانی ها نیز قابل مشاهده و استناد هستند.

در خصوص محصولات استنلی نیز مواردی مانند میزان نگهداری دما به گارانتی محصول مرتبط بوده که به دلایل ذکر شده در بالا فروشگاه کمپ سفر هیچگونه گارانتی در این خصوص ندارد و هرگونه اطلاعات قید شده در مورد میزان نگهداری دما و همه مشخصات فنی مستقیما از سایت کمپانی استنلی استخراج گردیده و فروشگاه کمپ سفر بدون کوچکترین کم و کاست ، این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار داده است و هیچ مطلبی خارج از اطلاعات ارائه شده توسط کمپانی از طرف کمپ سفر ارائه نشده است ، مشتریان گرامی لازم است قبل از خرید به این نکته توجه نمایند و با آگاهی از این مطلب خرید بفرمایند و درخواست گارانتی در این زمینه نداشته باشند.

حائز اهمیت است تیم کنترل کیفیت فروشگاه کمپ سفر وظیفه خود میداند قبل از ارسال سفارش ، تمامی محصولات را از نظر سلامت فیزیکی به خوبی و بادقت کامل برسی نموده و در بسته بندی مستحکم و در صحت و سلامت کامل برای مشتریان عزیز ارسال نماید. همچنین ضمانت اصالت کالا نیز برای تمامی برند های نامبرده شده در بخش اصالت کالا وجود دارد.

کد سفارش و پیگیری :

تمامی ثبت سفارشات از طریق کد سفارش که در مرحله پایانی به مشتری داده میشود قابل پیگیری بوده و یک فاکتور خرید نیز به ایمیل مشتریان ارسال میگردد.

مشتریان عزیز میتوانند از طریق لینک زیر با وارد نمودن ایمیل و شماره فاکتور وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایند. ( از آنجا که وارد نمودن ایمیل در هنگام ثبت نام و ثبت سفارش اختیاری میباشد در صورتی که در هنگام ثبت نام و یا ثبت سفارش ایمیل خود را وارد نکرده باشد میتواند از طریق پنل کاربری خود وضعیت سفارش خود را مشاهده نماید )

لازم به ذکر است سفارشات غیر از شهر تهران که از طریق پست ارسال میشود ، زمان ارسال کالا یک کد رهگیری پست نیز برای مشتری پیامک و ایمیل میشود که مشتریان عزیز میتواند با وارد نمودن کد رهگیری مرسوله در سامانه اداره پست جمهوری اسلامی ایران ، مرسوله پستی خود را نیز رهگیری نمایند.

سفارش محصولات مشابه:

دوستانی که جهت سفارش محصولاتی که در داخل سایت موجود نبوده و یا قصد سفارش محصولات مشابه را دارند میبایست پس از هماهنگی 30 درصد مبلغ محصول را واریز نموده تا در زمان مشخص شده محصول مورد نظر ارسال گردد.

ارتباطات الکترونیکی :

از آنجایی که کمپ سفر یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین میباشد ، زمانی که مشتری از طریق سایت محصول مورد نظر را ثبت سفارش و خرید مینماید ، تمامی این ازتباطات به صورت الکترونیکی انجام شده و در صورتی که تمامی این مراحل با رعایت کلیه اصول و رویه ‏‌ها باشد ، مشتری موافقت نموده که فروشگاه اینترنتی کمپ سفر از طریق راه های ارتباطی الکترونیکی نظیر پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی دیگر به درخواست مشتری پاسخ دهد و در نتیجه تمامی اطلاعات نظیر آدرس ایمیل و تلفن‌های تماسی که مشتری در پروفایل خود و در زمان سفارش ثبت مینماید ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری بوده و تمام مکاتبات و پاسخ‌ ها تنها از طریق آنها انجام میشود.

حریم شخصی فروشگاه اینترنتی کمپ سفر :

فروشگاه اینترنتی کمپ سفر به اطلاعات شخصی مانند آدرس ، تلفن تماس و سایر اطلاعات افرادی که از خدمات وب سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و به صورت کامل از آنها محافظت مینماید ، علاوه بر این متعهد می‏‌شود در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده مشتریان و کاربران از سایت را، کماکان توسعه دهد.

حائز اهمیت است که فروشگاه اینترنتی کمپ سفر به پروتکل امن SSL یا سیستم امن و رمزی انتقال داده قوی مجهز بوده و تمامی اطلاعاتی که توسط کاربر وارد میشود مانند پسورد ها به صورت کاملا رمزنگاری شده و امن پردازش میگردند.

تمامی محتوا و مطالب موجود در کمپ سفر شامل متن ، تصاویر ، گرافیک ، لوگو ، ویدئوهای تصویری و سایر داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط کمپ سفر ، جزئی از اموال وب سایت و فروشگاه کمپ سفر محسوب شده و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کمپ سفر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کمپ سفر محفوظ می دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با مشتریان و کاربران تنها پایگاه رسمی کمپ سفر یعنی www.campsafar.com بوده و کمپ سفر با هیچ روش دیگری جز آدرس‏‌ها و شماره تلفن های رسمی و تایید شده در سایت، با افراد تماس نخواهد گرفت.

ثبت سفارش ، پردازش و ارسال کالا ، استرداد وجه

تمامی سفارش‌‏ هایی که توسط مشتریان در هر ساعت شبانه روز در وب سایت فروشگاه کمپ سفر ثبت میشود ،از طریق ارسال فاکتور به ایمیل ، در ابتدا در صف پردازش و انتظار قرار می‏‌گیرند.

در صورتی که موجودی محصولی در انبار کمپ سفر به پایان رسیده باشد و آن محصول به هر دلیل داخل سایت عدم موجودی نشده باشد و مشتری اقدام ثبت سفارش نماید ، حق انصراف برای آن سفارش و یا استرداد وجه برای مشتری کاملا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول مشابه دیگری را جایگزین نماید.

  • مبلغ استراد وجه پس از هماهنگی با مشتری حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز میگردد.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کمپ سفر محفوظ است و  کمپ سفر در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت کمپ سفر می‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.
  • مشتریان گرامی میبایست زمان اقدام به ثبت سفارش محصول ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند، بدیهی است در صورتی که اطلاعات ناقص و یا نادرست ثبت شود ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس‌ توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کمپ سفر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همانند کافه ، رستوران ، پارک و … امکان‌ پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید و یا نهایی نشدن سفارش به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند و هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا و یا افزایش قیمت ، بر روی کالای افزوده شده و یا ثبت معلق نیز اعمال خواهد شد ، بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، مخصوصا درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد و زمان هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی نموده تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی کمپ سفر:

کاربران عزیز میتوانند تمامی نظرات و دیدگاه ها و سوالات خود را در مورد هر محصول در قسمت نظرات کاربران محصول مورد نظر بیان نموده و در کوتاهترین زمان به نظرات و سوالات پاسخ داده خواهد شد ، درصورت وجود هرگونه سوال متفرقه ، ثبت شکایت ، انتقاد و پیشنهاد نیز میتوانید از طریق صفحه تماس با فروشگاه اینترنتی کمپ سفر   و یا ایمیل info@campsafar.com با فروشگاه اینترنتی کمپ سفر در ارتباط باشید.

سبد خرید
به اطلاع مشتریان عزیز میرساند، تمامی سفارشات ثبت شده در بازه زمانی 28 اسفند ماه الی 6 فروردین ماه، در تاریخ 7 فروردین ماه ارسال خواهند شد. ثبت سفارش به طور 24 ساعته از طریق سایت، طبق روال قابل انجام است.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من