اخبار و مقالات کمپ سفر

تفاوت ماگ استنلی مدل تریگر اکشن و نورلیک

تفاوت ماگ استنلی مدل تریگر اکشن و نورلیک

ماگ های استنلی مدل تریگر اکشن TRIGGER-ACTION و نورلیک NEVERLEAK دو تراول ماگ بسیار پرطرفدار، محبوب و بسیار پرفروش کمپانی آمریکایی STANLEY هستند که در سراسر دسنا طرفداران زیادی دارند، اما  به دلیل شباهت زیاد بین این دو مدل ماگ استنلی معمولا برای خریداران در مورد تفاوت ماگ استنلی مدل تریگر اکشن و نورلیک سوال میشود در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر به پاسخ این سوال بپردازیم.

ماگ های تریگر اکشن و نورلیک هر دو جزء سری CALSSIC کمپانی استنلی هستند و هر دو مدل دارای چهار سایز یا ظرفیت 590 ، 470 ، 350 و 250 میلی لیتر هستند که البته سایز 590 میلی لیتر جدیدترین سایز تولید شده توسط کمپانی استنلی است که فعلا در ایران و بسیاری کشور های دیگر وارد و عرضه نشده است.

ماگ های تریگر اکشن و نورلیک از نظر تمام مشخصات فنی، نگهداری دما، ساختار و کیفیت ساخت، سری ساخت و ابعاد بدنه کاملا یکسان هستند و تفاوت این دو ماگ تنها در طراحی و مدل درب آنها میباشد، کمپانی استنلی با توجه به سلیقه و نوع نیاز کاربران، دو نوع درب برای این مدل تراول ماگ های خود طراحی و تولید کرده است.

درب ماگ استنلی مدل TRIGGER-ACTION به صورت دکمه ای طراحی شده که کاربر جهت استفاده از نوشیدنی داخل ماگ میبایست ابتدا دکمه روی درب را فشار داده و نگه دارد و نوشیدنی خود را مصرف نماید و پس از رها کردن دکمه قسمت خروجی ماگ قفل خواهد شد، اما در ماگ NEVERLEAK این دکمه فشاری حذف گردیده و کاربر تنها با چرخش درب ماگ میتواند بخش خروجی ماگ را آزاد و قفل نماید.

ماگ استنلی مدل تریگر اکشن TRIGGER-ACTION :

ماگ استنلی مدل تریگر اکشن به دلیل عملکرد یکدستی برای افرادی مناسب است که میخواهند هنگام انجام فعالیت به مصرف نوشیدنی بپردازند و محدودیت در استفاده از هر دو دست را دارند مانند استفاده در هنگام رانندگی ، دوچرخه سواری و اینگونه فعالیت ها.

ماگ استنلی مدل نورلیک NEVERLEAK :

ماگ استنلی مدل نورلیک نیز برای افرادی که محدودیتی در استفاده از هر دو دست ندارند بیشتر استفاده مشیود مانند استفاده در منزل و محل کار، پیاده روی و فعالیت هایی از این قبیل.

هر دو ماگ به دلیل کاربردی بودن، طراحی ظاهری زیبا، برخورداری نگهداری دمای مناسب، مقاومت بالا در برابر ضربه و ابعاد مناسب جز ماگ های بسیار محبوب استنلی هستند و انتخاب هر مدل کاملا سلیقه ای بوده و کاربر بسته به نوع نیاز خود با توجه به توضیحات داده شده میتواند مدل مناسب خود را انتخاب نماید.

جهت مشاهده انواع فلاسک و ماگ های استنلی میتوانید به دسته بندی محصولات استنلی و جهت مشاهده ماگ های محبوب و کاربردی استنلی میتوانید به مقاله کاربردی ترین ماگ های استنلی مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید: اگه میخوای محبوب ترین و کاربردی ترین ماگ های استنلی رو بشناسی حتما مقاله کاربردی ترین ماگ های استنلی STANLEY رو بخون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *