اخبار و مقالات کمپ سفر

بهترین ماگ های استنلی STANLEY

بهترین ماگ های استنلی STANLEY

در مقاله بهترین ماگ های استنلی STANLEY قصد داریم با 11 مدل از کاربردی ترین و بهترین و محبوب ترین ماگ ها و تروال ماگ های کمپانی استنلی STANLEY بیشتر آشنا شویم ، استنلی یک کمپانی آمریکایی قدیمی بوده و یکی از بهترین و محبوب ترین برند های تولید کننده انواع فلاسک، ماگ و ست ظروف سفری و کوهنوردی در سراسر جهان میباشد ، این کمپانی با قدمتی بیش از امروزه کمتر کسی است که نام محصولات استنلی را در زمینه فلاسک و ماگ سفری و کوهنوردی نشنیده باشد ، این برند نام آوازه به دلیل کیفیت بالای محصولات، نگهداری دمای نوشیدنی های سرد و گرم در ساعت های طولانی، مقاومت و دوام بالای محصولات در شرایط مختلف، طراحی منحصر به فرد و از همه مهتر کاربردی بودن و تنوع بالای محصولات طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به خود جذب کرده است. جهت کسب اطلاعت بیشتر در مورد برند استنلی میتوانید به مقاله تاریخچه کمپانی استنلی STANLEY در سایت کمپ سفر مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی 10 مدل ماگ محبوب کمپانی استنلی میپردازیم:

1. ماگ استنلی مدل تریگر اکشن TRIGGER-ACTION سری CLASSIC :

ماگ استنلی مدل Trigger Action یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین تراول ماگ های استنلی بشمار میرود، این ماگ ها جزء سری محبوب کلاسیک CLASSIC استنلی بوده و از دیواره های دوجداره استیل ضد زنگ ساخته شده است، ماگ های تریگر اکشن استنلی قابلیت نگهداری نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین نگهداری قالب یخ تا چندین ساعت طبق جدو زیر دارند.

نگهداری دمای ماگ های استنلی تریگر اکشن
سایزنوشیدنی های سردنوشیدنی گرمقطعات یخ
470 میلی لیتر10 ساعت7 ساعت30 ساعت
350 میلی لیتر6 ساعت5 ساعت26 ساعت
250 میلی لیتر4 ساعت3 ساعت22 ساعت

یکی از ویژگی های ماگ تریگر اکشن استنلی قابلیت عملکرد یکدستی آن میباشد، قسمت درب ماگ به صورت دکمه ای و فشاری طراحی گردیده که به کاربر این امکان را میدهد تا با استفاده از یک دست بخش خروجی نوشیدنی را باز نموده و نوشیدنی خود را مصرف نماید. ماگ های تریگر اکشن استنلی در سه حجم 470 میلی لیتر، 350 میلی لیتر و 250 میلی لیتر طراحی و عرضه شده است.

جهت مشاهده تمام ماگ های استنلی مدل TRIGGER-ACTION میتوانید به لینک ماگ استنلی تریگر اکشن مراجعه نمایید.

2.  ماگ استنلی مدل نورلیکNEVERLEAK سری CLASSIC :

ماگ استنلی مدل NEVERLEAK یکی دیگر از تراول ماگ های سفری و کوهنوردی پرطرفدار کاربردی استنلی میباشد، این ماگ نیز جزء سری محبوب کلاسیک CLASSIC استنلی بوده و از دیواره های دوجداره استیل ضد زنگ ساخته شده است، ماگ های استنلی مدل نورلیک از نظر مشخصات فنی کاملا با ماگ های مدل Trigger Action یکسان هستند و تفاوت تنها در مدل درب این دو مدل میباشد. در ماگ های مدل نورلیک درب ماگ به صورت پیچی طراحی شده که کاربر به راحتی با چرخش ماگ میتواند بخش خروجی نوشیدنی را باز و بسته نماید.

ماگ های استنلی مدل نورلیک مانند ماگ های تریگر اکشن قابلیت نگهداری نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم و نگهداری قالب یخ تا چندین ساعت طبق جدول زیر را دارند و همانند ماگ های تریگر اکشن در سه حجم 470 میلی لیتر، 350 میلی لیتر و 250 میلی لیتر طراحی و عرضه شده اند.

نگهداری دمای ماگ های استنلی نورلیک
سایزنوشیدنی های سردنوشیدنی گرمقطعات یخ
470 میلی لیتر10 ساعت7 ساعت30 ساعت
350 میلی لیتر6 ساعت5 ساعت26 ساعت
250 میلی لیتر4 ساعت3 ساعت22 ساعت

 

جهت مشاهده تمام ماگ های استنلی مدل ترانزیت میتوانید به لینک ماگ استنلی نورلیک مراجعه نمایید.

3.  ماگ استنلی مدل TRANSIT سری AEROLIGHT :

ماگ استنلی مدل TRANSIT جزء سری AEROLIGHT از برند استنلی است و بعد از تراول ماگ های تریگر اکشن و نورلیک جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین ماگ های سفری و کوهنوردی هتند این ماگ ها نیز از دیواره های دوجداره استیل ضد زنگ ساخته شده اند و درب ماگ به صورت قفل دار طراحی گردیده است.

سری ایرولایت به نسبت سری های دیگر استنلی سری جدیدتری است و در رنگ بندی های متنوع تولید و عرضه شده و رنگ بدنه این ماگ ها به صورت شاین دار طراحی گردیده که زیبایی جذابی را برای این ماگ ها به ارمغان آورده است.

ماگ های استنلی مدل ترانزیت قابلیت نگهداری نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم و نگهداری قالب یخ تا چندین ساعت طبق جدول زیر را دارند و همانند و در دو حجم 470 میلی لیتر، 350 میلی لیتر تولید میشوند.

نگهداری دمای ماگ های استنلی نورلیک
سایزنوشیدنی های سردنوشیدنی گرمقطعات یخ
470 میلی لیتر8 ساعت6 ساعت30 ساعت
350 میلی لیتر6 ساعت4 ساعت20 ساعت

جهت مشاهده تمام ماگ های استنلی مدل TRANSIT ترانزیت میتوانید به لینک ماگ استنلی مدل ترانزیت TRANSIT مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید: اگه میخوای بیشتر در مورد ماگ های پرطرفدار استنلی یعنی تریگر اکشن و نورلیک رو بدونی حتما مقاله تفاوت ماگ استنلی مدل تریگر اکشن و نورلیک رو بخون.

4.  ماگ استنلی مدل کمپ ماگ LEGENDARY CAMP MUG سری CLASSIC :

ماگ استنلی مدل CAMP MUG یک محصول محبوب و کاربردی دیگر از سری کلاسیک CLASSIC برند استنلی بوده که با طراحی کلاسیک و ظاهری ساده، مناسب برای استفاده در کمپینگ، کوهنوردی، ماجراجویی‌های خارج از منزل و استفاده روزمره میباشد. این ماگ از ظرفیت 350 میلی لیتر بهره برده و در ساختار آن از متریال استیل ضد زنگ استفاده شده است، ماگ استنلی مدل کمپ ماگ مجهز به یک درب پلاستیکی و مقاوم در برابر ضربه و یک دستگیره مستحکم برای استفاده آسان تر میباشد.

طبق اعلام کمپانی استنلی این ماگ قابلیت نگهداری مایعات سرد تا 3 ساعت، مایعات داغ تا 1.5 ساعت و قطعات یخ تا 15 ساعت را دارد. یکی از کاربرد های این ماگ استفاده به عنوان مکمل قهوه ساز سفری استنلی مدل POUR OVER میباشد، هرچند که بسیار از ماگ ها و لیوان ها را میتوان با این قهوه ساز استفاده نمود، اما پیشنهاد کمپانی استنلی برای استفاده در قهوه ساز، ماگ مدل کمپ ماگ میباشد.

خرید ماگ استنلی مدل CAMP MUG

مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر و خرید ماگ استنلی مدل CAMP MUG

5. ماگ استنلی مدل کوئیک فلیپ QUICK FLIP سری GO :

 ماگ استنلی مدل کوئیک فلیپ یک ماگ سفری و کوهنوردی بسیار کاربردی، زیبا و با کیفیت بوده جزء سری GO از برند محبوب استنلی میباشد، ساختار بدنه خارجی این ماگ از ترکیب سرامیک و استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای تنوع رنگ بندی گسترده ای نیز میباشد.
این سری ماگ ها در سه سایز 470 میلی لیتر، 700 میلی لیتر و 1060 میلی لیتر طراحی و تولید شده اند و جهت استفاده در برنامه ها و فعالیت های مختلف کوهنوردی، کمپینگ و سفر بسیار کاربردی بشمار میروند. این ماگ ها نیز قابلیت نگهداری نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین نگهداری قطعات یخ تا چندین ساعت را دارند که در جدول زیر میزان نگهداری دمای هر مدل درج شده است.
قسمت درب ماگ های کوئیک فلیپ به صورت دو مرحله ای طراحی گردیده به این صورت که یک دکمه فشاری بر روی درب ماگ تعبیه گردیده که کاربر پس از فشردن دکمه و باز شدن درب ماگ میتواند به مصرف نوشیدن بپردازد. حائز اهمیت است که بر روی درب ماگ یک قفل فلزی جهت محکم شدن درب ماگ نیز طراحی شده است.
بر روی درب ماگ یک دستگیره جهت حمل نقل آسان و نصب بر روی کوله پشتی و سایر تجهیزات نیز وجود دارد.
 
 
نگهداری دمای ماگ های استنلی کوئیک فلیپ
سایزنوشیدنی های سردنوشیدنی گرمقطعات یخ
1060 میلی لیتر18 ساعت10 ساعت60 ساعت
700 میلی لیتر12 ساعت8 ساعت40 ساعت
470 میلی لیتر7 ساعت5 ساعت30 ساعت

جهت مشاهده تمام مدل های ماگ استنلی سری GO QUICK FLIP میتوانید به لینک ماگ استنلی مدل کوئیک فلیپ مراجعه کنید.

6. ماگ استنلی مدل بیر پینت STACKING BEER PINT سری ADVENTURE :

ماگ استنلی مدل بیرپینت با ظرفیت 470 میلی لیتر یک ماگ بدون درب (لیوان) بسیار با کیفیت و کاربردی بوده که در برنامه های کوهنوردی و کمپینگ و روزمره بسیار مورد استفاده قرار میگیرد ، این ماگ که جزء سری محبوب ادونچر ADVENTURE استنلی میباشد، از بدنه ای با ساختار استیل ضد زنگ و مقاوم تشکیل گردیده و طبق اعلام کمپانی استنلی قادر است تا 45 دقیقه نوشیدنی های داغ، 4 ساعت نوشیدنی های سرد و 15 ساعت قطعات یخ را درون خود نگهداری نماید.

مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر و خرید ماگ استنلی مدل BEER PINT

بیشتر بدانید: اگه میخوای درباره فلاسک های استنلی همه چیو بدونی به مقاله معرفی فلاسک های کوهنوردی استنلی STANLEY یه سر بزن.

7. ماگ استنلی مدل شورت استک SHORT STACK سری ADVENTURE :

از دیگر ماگ های کوهنوردی و سفری محبوب، کامپکت (کوچک) و کاربردی برند استنلی ماگ شورت استک میباشد، این ماگ جزء سری ادونچر ADVENTURE استنلی بوده و از طرفیت 230 میلی لیتر برخوردار میباشد، ماگ SHORT STACK مجهز به یک درب پیچی و یک دستگیره بر روی درب بوده و در ساختار بدنه آن از استیل ضد زنگ با دیواره های دوجداره استفاده شده است که قادر است نوشدنی های سرد را تا 4 ساعت و نوسدنی های گرم را تا 3 ساعت درون خود نگهداری نماید.

8. ماگ استنلی مدل  EVERYDAY TUMBLER سری GO :

ماگ استنلی مدل GO TUMBLER یک ماگ کوچک جذاب و زیبا با ظرفیت 290 میلی لیتر یک ماگ کاربردی و محبوب از برند استنلی و سری GO میباشد، این ماگ با ساختار استیل ضد زنگ و دیواره دوجداره وکیوم و کاملا ایزوله قابلیت نگهداری نوشیدنی های سرد تا 5 ساعت، نوشیدنی های گرم تا 1.5 ساعت و قطعات یخ تا 20 ساعت را دارد.

ماگ استنلی مدل گو تامبلر مجهز به یک درب ساخته شده از پلاستیک شفاف با کیفیت از جنس بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش دارد.

9.ماگ استنلی مدل بیر استین BEER STEIN سری ADVENTURE :

ماگ استنلی BEER STEIN نیز در دسته کاربردی ترین ماگ های استنلی STANLEY قرار میگیرد، این ماگ با ظرفیت 709 میلی لیتر یک ماگ بدون درب و مجهز به یک دستگیره جهت سهولت در استفاده میباشد، ماگ بیراستین یکی از ماگ های پرطرفدار سری ادونچر ADVENTURE میباشد که طبق اعلام استنلی قادر است نوشیدنی های سرد را تا 7 ساعت، نوشدینی های گرم را تا 1 ساعت و قطعات یخ را تا 30 ساعت در خود نگداری نماید.

 ماگ بیراستین از بدنه ای باساختار استیل ضد زنگ و ضد خش 18.8 با دیواره های دوجداره تشکیل شده و فاقد هرگونه موادسمی و سرطان زای BPA یا بیسفنول ای میباشد.

مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر و خرید ماگ استنلی مدل BEER STEIN

10. ماگ استنلی مدل پکیبل UNBREAKABLE PACKABLE سری MASTER :

ماگ استنلی مدل PACKABLE جزء سری MASTER برند استنلی بوده و از ساختار استیل ضد زنگ 18.8 با درجه سختی 304 و ضخامت یک میلی متر و دیواره های دوجداره در چهارلایه با عایق QuadVac تشکیل شده است، ماگ پکیبل یک ماگ حرفه ای و بسیار کاربردی با ظرفیت 530 میلی لیتر جهت استفاده در برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی بوده و قادر است نوشیدنی های سرد و گرم را تا 12 ساعت و قطعات یخ را تا 2 روز در خود نگهداری نماید.

11. ماگ استنلی مدل تویین لوک TWINLOCK سری CLASSIC :

ماگ استنلی TWINLOCK یکی دیگر از ماگ های کاربردی و پر استفاده در برنامه های کوهنوردی، سفر، کمپینگ و روزمره بوده و جز سری کلاسیک CLASSIC کمپانی استنلی میباشد، این ماگ با ظرفیت 590 میلی لیتر همانند سایر ماگ های برند استنلی از استیل ضد زنگ 18.8 با دیواره های دوجداره تشکیل شده و مجهز به یک دستگیره جهت راحتی و سهولت هرچه بهتر هنگام استفاده میباشد، این ماگ میتواند نوشیدنی های سرد را تا 6 ساعت، نوشدینی گرم را تا 4 ساعت و قطعات یخ را تا 25 ساعت در خود نگهداری نماید.

کمپانی استنلی دارای تنوع گسترده ای از ماگ ها و فلاسک ها بوده که بسته به نوع فعالیت و سلیقه های مختلف طراحی و تولید شده است ، در این مقاله تنها به معرفی و شناخت 10 مدل از محبوب ترین و کاربردی ترین ماگ های استنلی STANLEY پرداخته شد ، جهت مشاهده تمامی ماگ ها و فلاسک های استنلی میتوانید به دسته بندی فلاسک ها و ماگ های کوهنوردی مراجعه فرمایید.

2 دیدگاه در “بهترین ماگ های استنلی STANLEY

  1. شهروز بیگدلی گفت:

    ممنون از مقاله بسیار مفید و کاملتون

    1. campsafar گفت:

      سلامت باشید جناب بیگدلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *