اخبار و مقالات کمپ سفر

معرفی فلاسک های کوهنوردی استنلی STANLEY

معرفی فلاسک های کوهنوردی استنلی STANLEY

در مقاله معرفی فلاسک های کوهنوردی استنلی STANLEY تنها به شناخت و معرفی هشت مدل از پرطرفدارترین و پرکاربردترین فلاسک های برند محبوب STANLEY میپردازیم ، استنلی قدیمی ترین و اولین تولید کننده فلاسک خلاء تمام فولادی در جهان میباشد که در سال 1913 توسط ویلیام استنلی جونیور در کشور ایالات متحده آمریکا آغاز به کار نمود، این کمپانی محبوب ترین کمپانی تولید کننده فلاسک و ماگ سفری و کوهنوردی در جهان بوده و محصولات این برند نام آوازه به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا، نگهداری دمای نوشیدنی تا ساعت های طولانی، طراحی زیبا و استاندارد و ارگونومی، تنوع بالای محصولات و همچنین کاربردی بودن محصولات، طرفداران بسیار زیادی در تمامی کشور های دنیا دارد.

1. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل MASTER THERMAL BOTTLE 1.3L :

فلاسک استنلی مدل THERMAL یکی از فلاسک های پر کاربرد و پرطرفدار سری مستر MASTER کمپانی STANLEY بوده که از ظرفیت 1.3 لیتر نیز برخوردار میباشد. در ساختار بدنه این فلاسک از استیل ضد زنگ و ضد خش ۱۸٫۸ با درجه سختی ۳۰۴ و دیوارهای دوجداره و چهارلایه ( کاملا وکیوم و ایزوله ) تشکیل شده و مجهز به عایق های حرارتی QuadVac میباشد.

این فلاسک از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار است و مناسب جهت استفاده در برنامه های کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و سفر بوده  مجهز به یک دستگیره ثابت جهت سهولت در حمل و نقل و استفاده میباشد، فلاسک استنلی THERMAL قابلیت نگهداری نوشیدنی های داغ تا 40 ساعت، نوشیدنی های سرد تا 35 ساعت و قطعات یخ تا 6 روز را دارد. همچنین مانند تمامی محصولات استنلی فاقد هرگونه مواد سرطان زای BPA یا بیسفنول ای بوده و هیچگونه تغییری در کیفیت نوشیدنی ایجاد نمیکند.

2. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC BOTTLE 2.3L :

فلاسک استنلی مدل CLASSIC 2.3L یکی از فلاسک های پرکاربرد در برنامه های کوهنوردی و سفر بوده که از ظرفیت 2.3 لیتر برخوردار میباشد، این فلاسک جزء سری محبوب کلاسیک CLASSIC کمپانی استنلی بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

در ساختار فلاسک استنلی کلاسیک 2.3 از استیل ضد زنگ و ضد خش ۱۸٫۸ و دیواره های دوجداره استفاد گردیده که قادر است نوشدینی ها داغ و سرد را تا 48 ساعت و قطعات یخ را تا 10 روز در خود نگهداری نماید.

فلاسک استنلی مدل کلاسیک 2.3 دارای یک دستگیره تاشو جهت کاهش اشغال فضا و راحتی هنگام استفاده بوده و درب آن نیز به گونه ای طراحی گردیده که میتوان به عنوان یک فنجان از آن استفاده نمود.

3. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC BOTTLE 1.9L :

یکی دیگر از فلاسک های پرکاربرد استنلی فلاسک کلاسیک 1.9 لیتری میباشد، این فلاسک جزء سری کلاسیک CLASSIC استنلی بوده و با ظرفیت حدود 2 لیتر یک فلاسک ایده آل و مناسب جهت استفاده در فعالیت های کوهنوردی، کمپینگ و سفر میباشد. فلاسک کلاسیک 1.9 مجهز به دستگیره های تاشو جهت سهولت در استفاده و حمل و نقل میباشد.

در ساختار بدنه این فلاسک نیز از از فولاد یا استیل ضد زنگ ۱۸٫۸ استفاده گردیده و دیواره های آن نیز به صورت دوجداره طراحی شده و قابلیت نگهداری نوشیدنی های داغ تا 45 ساعت، نوشیدنی های سرد تا 48 ساعت و قطعات یخ تا 8 روز دارد.

4. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC BOTTLE 1.4L :

فلاسک استنلی مدل کلاسیک 1.4 میتوان گفت پرفروش ترین و محبوب ترین فلاسک در بین فلاسک های استنلی در ایران بشمار میرود. این فلاسک که در سری کلاسیک CLASSIC استنلی قرار دارد با ظرفیتی در حدود 1.5 لیتر یک فلاسک کاربردی و ایده آل جهت استفاده در برنامه های کوهنوردی، سفر، طبیعت گردی روزمره میباشد.

در ساختار این فلاسک نیز همانند سایر فلاسک های سری کلاسیک از استیل ضد زنگ 18.8 با دیواره های دوجداره پر شده از خلاء استفاده شده که قابلیت نگهداری نوشیدنی های داغ تا 40 ساعت، نوشیدنی های سرد تا 35 ساعت و قطعات یخ تا 6 روز را دارد.

این فلاسک عاری از هرگونه مواد سرطان زای BPA یا بیسفنول ای بوده و مجهز به دستگیره تاشو جهت راحتی در استفاده و کاهش اشغال فضا میباشد.

بیشتر بدانید: اگه میخوای کاربردی ترین و محبوب ترین ماگ های استنلی رو بشناسی حتما به مقاله کاربردی ترین ماگ های استنلی STANLEY یه سر برن 

5. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC BOTTLE 1L :

فلاسک استنلی مدل کلاسیک 1 لیتری یکی دیگر از فلاسک های سری کلاسیک CLASSIC استنلی بوده که به دلیل ظرفیت مناسب برای سفر ها و برنامه های یکروزه گزینه ایده آلی بشمار میرود، این فلاسک نیز جزء فلاسک های پرطرفدار و محبوب استنلی بشمار میرود، فلاسک 1 لیتری استنلی سری کلاسیک از طراحی زیبا، استاندارد و مقاومی برخوردار بوده و مجهز به دستگیره تاشو جهت استفاده و حمل و نقل راحت تر میباشد.

بدنه این فلاسک نیز از استیل یا فوللاد ضد زنگ 18.8 با دیواره های دوجداره تشکیل شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد، این فلاسک قادر است نوشیدنی های داغ و سرد را تا 24 ساعت و قطعات یخ را تا 5 روز درخود نگهداری نماید.

فلاسک 1 لیتری کلاسیک استنلی فاقد هرگونه مواد سرطان زای بیسفنول ای BPA بوده و هیچ تغییری در طعم و کیفیت نوشیدنی ایجاد نمیکند، همچنین از درب فلاسک میتوان به عنوان یک فنجان یا لیوان کوچک استفاده نمود.

6. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC BOTTLE 750ML :

یکی دیگر از فلاسک های سری کلاسیک CLASSIC استنلی فلاسک مدل کلاسیک 750 میلی لیتر میباشد ، فلاسک کلاسیک 750 کاربردی جهت استفاده در برنامه های نیم روزه و یکروزه کوهنوردی و کمپینگ بوده که به دلیل ابعاد کم حجم و کامپکت به راحتی داخل کوله پشتی قرار میگیرد. این فلاسک با ساختار استیل ضد زنگ و دیواره های دوجداره قابلیت نگهداری نوشیدنی های داغ و سرد را تا 20 ساعت و قطعات یخ را تا 4 روز دارد.

7. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC BOTTLE 470ML :

فلاسک استنلی مدل 470 نیز یک فلاسم دیگر در سری کلاسیک CLASSIC استنلی میباشد ، این فلاسک با ظرفیت 470 میلی لیتر یک فلاسک تک نفره و کاربردی جهت استفاده در برنامه ها و سفر های نیم الی یک روزه میباشد که همانند سایز فلاسک های سری کلاسیک از ساختار استیل ضد زنگ 18.8 و دیواره های دوجداره تشکیل شده است.

فلاسک 470 میلی لیتر استنلی قابلیت نگهداری دمای نوشیدنی های داغ و سرد تا 15 ساعت و قطعات یخ تا 2 روز دارد، از قسمت درب فلاسک میتوان به عنوان یک لیوان کوچک استفاده نمود.

8. فلاسک کوهنوردی استنلی مدل ADVENTURE VACUUM BOTTLE 1L :

یکی دیگیر از فلاسک های بسیار پر استفاده و پرفروش در ایران فلاسک 1 لیتری وکیوم باتل میباشد که جزو سری ادونچر ADVENTURE استنلی بشمار میرود، این فلاسک یک لیتری مناسب جهت برنامه های کوهنوردی، سفر، طبیعت گردی و کمپینگ بوده و به راحتی میتوان این فلاسک را در کوله پشتی های کوهنوردی حمل نمود.

در ساختار بدنه این فلاسک نیز از استیل یا فولاد ضد زنگ 18.8 استفاده شده و دارای دیواره ای دوجداره وکیوم و مقاوم میباشد، فلاسک استنلی مدل ادونچر 1 لیتری قادر است نوشیدنی های گرم و سرد را تا 24 ساعت و قطعات یخ را تا 5 روز در خود نگهداری نماید.

برای مشاهده تمامی محصولات برند استنلی آمریکا به دسته بندی محصولات استنلی مراجعه نمایید.

8 دیدگاه در “معرفی فلاسک های کوهنوردی استنلی STANLEY

  1. آرزو نادرشکیب گفت:

    سلام تمام مقاله هاتون رو من خوندم یکی از یکی بهتر و کاملتر هستند واقعا خسته نباشید، فقط خیلی خوب میشه در مورد تفاوت سری های مختلف فلاسک استنلی هم مطلب قرار میدادید با تشکر

    1. campSaadi گفت:

      سلام ، باعث افتخاره براتون مفید بوده، بله حتما یک مطلب هم در مورد معرفی و شناخت سری های محصولات استنلی در سایت قرار میدیم ممنون از پیشنهاد شما

  2. محمد ابوحمزه گفت:

    سلام یک سوال داشتم فلاسک استنلی 2.3 لیتری با 1.9 لیتری از نظر ابعاد خیلی باهم اختلاف دارند؟؟

    1. campSaadi گفت:

      سلام دوست عزیز ابعاد دقیق محصولات در بخش جدول مشخصات فنی محصول درج شده میتونید مقایسه بفرمایید

  3. بهروز نادر نژاد گفت:

    سلام میخواستم بدونم تفاوت فلاسک استنلی 1 لیتری ادونچر با فلاسک استنلی 1 لیتری کلاسیک بیشتر در چی هست؟؟

    1. campSaadi گفت:

      سلام وقت بخیر ، از نظر فنی تفاوتی ندارند ، تفاوت اصلی بعد از تفاوت سری ساخت ، فلاسک استنلی 1 لیتری کلاسیک مجهز به دستگیره هست و فلاسک استنلی 1 لیتری ادونچر بدون دستگیره هست

  4. رضا قادری فرد گفت:

    محصولات استنلی همیشه درجه یک بوده و هست، من قبلا ماگ استنلی تریگر اکشن داشتم یه فلاسک استنلی حجم 1.4 لیتر هم از شما خریداری کردم استنلی واقعا حرف نداره

    1. campSaadi گفت:

      سلام ، مبارکتون باشه، بله محصولات استتنلی آمریکا مخصوصا ماگ و فلاسک استنلی جز محبوبترین و پرفروش ترین محصولات در این زمینه در جهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *